Velký jarní (spring) patch je tady!

A je to tady! Dnes ráno vyšel velký jarní patch pro Battlefield 4. Tento patch přinesl nové zbraně, herní režim Gunmaster a úpravy netcodu a ostatních prvků hry. Přesný seznam změn, zatím nebyl vydán, ale jakmile bude, přineseme Vám ho přeložen v co nejrychlejším čase. Tak co zamlouvá se Vám tento update? 🙂

Jarní patch také přinesl již výše zmíněné nové zbraně. Ty  nemusíte nijak odemykat, automaticky po přihlášení do hry je najdete mezi ostatními. 🙂

Velikost patch pro PC platformu 934,66 MB.

Veľkosť patchu pre Xbox One je okolo 3,5 GB, pre Xbox 360 je 1,36 GB pre Playstation 4 je 3,8 GB. 

Zdroj: Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , , ,

23 komentářů

  • PeacefulSVK napsal:

    Sa stavím že stale nefixli ten Test Range 😀

  • Crematory napsal:

    tak netcode je o dost lepsia uz podla mna!!! sniperky ktore mali 11 nabojov tak maju len 6 a tie co mali 6 maju teraz 11 😀 vinimkou je m98b ta ma 11 ale max municiu moze mat 33, zmenil sa bullet drop a bullet speed uz je to omnoho realnelsie…AN je dobra ale len v brush mode (strelba po 2) ostatne zbrane niesu o nic lepsie ako tie stare….
    M84 FLASHBANG je OP oslepi vas na 10 sec…neviem naco to babrali

  • jachmel napsal:

    Zatial co som si vsimol tak PDW dostali dostrel na uroven karabin na ukor mensej zranitelnosti. Konecne sa daju pouzit regulerne aj v open space. Zda sa mi ale, ze utocne pusky o dost menej kopu, neviem.

  • Jarek-CZE napsal:

    Tady asi všichni hrajete za stejnou třídu, že jste nepostřehli pár chyb, které se objevily a naopak se jich zase spousta vrátila. Třeba podpora. Minomet, UCAV – držíte pouze ovladač a zařízení nikde. Objeví se po asi 20-30s než jde položit. Granáty a C4 opět padají pod mapu, C4 nejde odpalovat nebo se zpožděním. Revive bug u medika je zpátky. Chcípání za zdí je zase zpátky a teď v lepším formátu. Nesmyslný damage u některých rakeťáků. Jak jsem psal na fórum – 6 raket z SRAW do BTR a vesele si jede dál s 20%. TV raketa zase prolétavá helinama bez poškození. A je toho mnohem víc. Na EN fórech vyžadují, aby byl update vrácen a hra uvedena do stavu než byl vydán. O nesmyslné killcam kde zase vidíme 0%, driftující nepřátele apod ani nemluvím. Nesmyslný detektor příchozích hitů a odporný a ještě horší netcode, toho jste si asi nevšimli. A zase jak jsem psal na fórum, proč když Hardline využívá údajně stejný engine …… tak se to tam chová jinak? Neříkám, že úplně správně, ale je to kua hratelnější než 4ka !!!! Čest

      • PeacefulSVK napsal:

        No ta sinchronizacia v hardline je pekne v prdeli 😀 Ale par krat som sa stym stretol aj v BF4 a to v CTE verzii.
        Moje osobné pocity po patchy su dobre som spokojny mne sa to hra zase o niečo lepšie Gun Master je super vcera som dal dve kola obidve som vyhral cize super 😀 Akurat counter knifes by mali z gun mastera nejako vymazat v trojke šiel nožík na konci dať ľahšie keďže stacilo niekoho iba šmyknuť 😀 Hral dom aj par CQ máp hardcore a bolo to ok. Ta TV raketa je na hovno od vidania hry a nehovorim otom akú napicu odozvu na joistick na ps4 to má. Hlavne ze v test range sa ovlada v pohode uz som to pisal aj na forum ale tak žiadna dozva no. Zo SRAW problém nemám ak mas stastie a trafis BTR zo zadu tak ho vypnes na prvu ranu. Merls Leage ma nejaky problem tusim namierim na hlavu a nič žiaden zasah nestava sa to stale ale stava sa to dokonca aj v CTE sa mi to par krat stalo a taktiež Matimio vo videu kde mal chalange Merls leage a40x optiku povedal ze vela krat sa mu stalo ze netrefil to co videl.

        • Vokurka napsal:

          Nepiš návrhy/připomínky na fórum battlelogu ale na reddit -> http://www.reddit.com/r/Battlefield_4_CTE/
          Je to sice postavený na hlavu ale DICE prý chodí častěji na diskuze redditu než na BL.

        • Jarek-CZE napsal:

          Oni upravovali u SRAW poškození a dost brutálně ( proto jsem to zmínil, těch raket dostalo to BTR 6 zezadu ). Před chvíli jsem četl na co všechno sahali. Na Twitteru je taky dost veselo. Patch se nepovedl, klasika. Těch pár věcí co jsem tady napsal, píše o tom každý. Já si to nevymyslel. Teď jsem hrál na Golmudu a tam jsou zase ty neviditelné zdi. To jsou všechno chyby co byly už 1x odstraněny a jsou zpět. Teď mi zase 2x BF přestal pracovat , tu chybu jsem měl někdy naposledy jak hra vyšla. Jediné co fakt opravili je, že už jde hra normálně ukončit a nespadne při ukončování.

        • PeacefulSVK napsal:

          NIkde v patch notes som nenašiel nič spomenuté o zníženie dmg toho SRAW. Tak to si to dnes asi lepšie vyskušam. Ináč fakt nechapem ako možu do hry vratiť bugy ktoré opravili ako spomínaš tie neviditelné steny a podobne to je na hlavu padnuté.

        • PeacefulSVK napsal:

          Tak máš pravdu SRAW je nerfnuté : https://www.youtube.com/watch?v=xiJtloQyuxA Ale dmg tam Matimi0 mam pocit nespomína že neznížili.

        • BlackWatch68 BlackWatch68 napsal:

          Tými neviditeľnými stenami nemyslíš náhodou toto? 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=IcyGV7Ss-fY

        • Jarek-CZE napsal:

          Ne, asi to moc nehrajete, protože nevíte o čem mluvím. Vypadá to nějak takhle, ale někdy prostě před sebou nemám vůbec nic a pálím podobně. Jinak přidávám další postřeh po mega updatu a to ten, že opět vypadává zvuk !!!! https://www.youtube.com/watch?v=Hsc8VGS_m_s

        • PeacefulSVK napsal:

          Na Golmunde som sa stretol s neviditeľnou stenou a tiež som doplatil životom na tom, smerom od C na A Keď padne ta budova pri 50.Cal
          Určite to nebol head glitch presne ako na tom videu čo pridal Jarek-CZE toto ma vie pekne nasrať a ešte lepšie je štveranie na skaly a ten nekonečný parkour na nich.

    • Vokurka napsal:

      #Jarek-CZE: mám za to, že spoždění Minometu a UCAV je záměrně udělaný. Dokonce to myslím potvrdil jeden z youtuberů nevzpomenu si nick nejspíš Matimio. Je tím snížen spam těchhle udělátek kdy abys je musel použít musíš i chvíli přežít než se jen spawnout a hned střílet.

      • PeacefulSVK napsal:

        On písal o tom že nevidiš to zariadenie na zemi iba ten teblet, nie o tom, že musíš 60sekund čakať aby si mohol znovu použiť UCAV.

        • Vokurka napsal:

          Aha v tom případě sem blbě četl. Sory 🙂

        • Jarek-CZE napsal:

          Přesně tak. Prostě jak ho hned chceš použít máš smůlu ( teď myslím první výstřel ). Než se mi objeví ( UCAV, Mortar ) trvá to cca 30s a běhám jen s tím ovladačem. Někteří píšou, že to trvá až 1 minutu. To, že tenkrát prodloužili dobu dobití bylo dobře, ale teď je to zmršené hned při prvním použití. Ono mi to připadá, že jde jakoby o to, že když to poprvé vytáhneš, aktivuje se ten čas znovudobití, což je chyba. Při prvním vytasení to snad musím hend položit na zem a ne tam běhat jako …… Každopádně přidali i poškození u minometu ( respektive spíš vrátili damage jak byl poprvé = smrt na jeden zásah ). Mám pár killů s minometem tak vím jak to bylo tenkrát a potom damage snížili a kill byl až na druhý zásah. Teď stačí zase 1. Co jsem četl tak ten SRAW je hodně v prdeli, naopak prý zase zvýšili damage u RPG a SMAW 😀

Napsat komentář