Záznamy BenQ Lancraft Spring 2012

Prošvihnuli jste přímé přenosy z NVIDIA ligy a neviděli jste jak si vedly přední CZ/SK týmy? Kolegové z PLAYzone.cz si pro vás připravili záznamy ze všech zápasů. Tak na co ještě čekáte?

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

30 komentářů

  • Overlord napsal:

    Gratulace vítězům, stejně nechápu, jak někdo může hrát v téhle hře klanové zápasy 🙂 Ve squad rushi bych to možná pochopil..
    Díky za mínusy, ale tohle není facebook miláčci!

  • Stefflerr-cz napsal:

    Mě by spíš zajímalo kdy bude přeložený do CZ Battle přátele 100 Colonel 😀 Chci se zase pobavit 😀

  • BrckoCZE BrckoCZE napsal:

    Ja bych chtel videt spise zabery primo z hrani nez jen zvatlani

  • Vlastimil91 Vlastimil91 napsal:

    Já BF3 beru jako hru která je hodně o reflexem. Pamatuji když jsem začínal a teď úplně nebe a dudy. Jde o to naučit se mapu na z paměť a jde to pak krásně. Jinak od začátku hry jsem hrál nejradši vždy za USA teď mi je to jedno ,protože už i RU má stejné zbraně. Hlavně M4 a M16 si můžu vybrat úplně stejnou a né že na jedné straně střílí jednorankou a fullautem. Kéž by i MoH bych takto dobrej 🙂

    • StixxyCZ (eXp)Stixxy napsal:

      @Vlastimil91: BF3 a o reflexech? To bych fakt neřekl, CoD4 je o reflexech, BF3 stačí umět hrát 🙂

      • spirit napsal:

        @(eXp)Stixxy: cod4? heh
        http://www.own3d.tv/own3D/watch/10360

        vsechny dnesni top AAA tituly (vcetne bf3) se delaj tak, aby to chytlo co nejvic lidi…
        skillcap ve hrach je cim dal nizsi, aby i noob daval dobry hrace z jasnyho duvodu… kdyby novej casual hrac prisel do hry a pr0s ho „neskutecne“ ownili, hru uz „nikdy“ nezapne a producent ztrati zakaznika pro budouci DLC

        viz. suppresion, zabijeni na 1-2 rany, penalizace za pohybovani, prilisna penalizace za hip fire, penalizace za prerusovanou strelbu (coz je mimochodem i nerealny – nejsilnejsi argument vsech deti – realita) atd. vsechny tyhle featury nas v podstate nutej hrat prave jako ten zacatecnik…

        1) nekdo po tobe strili, mas lepsi aim? bohuzel, vzhledem k tomu, ze umres na 2 rany ani se neotocis a ses mrtvej, a kdyz se stihnes otocit, musis stihnout zamirit, protoze strelba od boku je na vetsi vzdalenost temer nemozna, no a kdyz stihnes i zamirit, tak mas suppression a vsechny vystrely ti litaj dopr….

        2) snazis se pohybovat, aby te protivnik tak snadno nemoh trefit… smula, crosshair se ti rozleti po cely obrazovce a presnost je v tahu… a to nemluvim o skakani

        tzn. logickym vyustenim je nehejbat se, mit furt zamireno a sprejovat… gg… super-camp-game ever

        samozrejme tohle vsechno se tyka i gametypu… conquest se orezava uz od BF2 a ted tu mame domination

        hry uz se nesnazej vyzývat hrace k lepsim vykonum, ale lezou mu do zadku, aby se prodalo co nejvic contentu…

        a jak uz tu nekdo psal, je to jen dalsi obraz dnesni spolecnosti a systemu, v kterym zijem… takze zadne svetle zitrky 🙂

        • StixxyCZ (eXp)Stixxy napsal:

          @spirit: No dobře, proti tomuhle je všechno nic 😀 a bohužel pravda, no :/

        • @spirit: máš pravdu, jedinej kdo v dnešní době jde proti proudu je CSko ale to taky kvuli tomu že hru vyvíjej se zaměřenim na progaming a jelikož už kdysi založili kámen progamingu FPS her (samozřejmě je tu i quake apod. ale nyní mám na mysli ty „normální“ hry a tim nic proti Q protože toho hraju jak doma tak i ve škole dodnes) tak hratelnost mění jen opravdu málo a přidaj pár fičur a je to a maj úspěšnou hru (viz GO jsem si jistej že úspěch mít bude).
          nesnažej se nalákat nový hráče ale uspokojit stálý a „oddaný“ hráče a to dneska skoro nikdo nedělá
          jedinej další kdo mě napadá je THQ kteří u CoH2 řekli že nechtěj zlehčit hratelnost aby byla po každého a jejich prvotní úkol je odměnit se hráčům co CoH hrají dodnes. mám pocit že se jim i mužou navrhovat věci a že budou listy s těma nápadama zveřejňovat a bude tam napsané jestli to tam bude,nebo to budou ještě zvažovat a nebo to tam nebude. ale to už si nejsem jistý možná odbíhám k jiné hře

        • @(DIKTÁTOR) ePSn: Jo jo, THQ a Relic se u toho CoH2 snaží.

        • StixxyCZ (eXp)Stixxy napsal:

          @spirit: Ty chybějící skoky mi dost chybí no.

        • pnpPrase napsal:

          @spirit:

          No vidíš to.
          BF3 byl vyvýjen, aby byl co nejrealističtější a byl pro-friendly masám.
          Tudíž umíráš na 2 rány ne alá CoD až po celém zásobníku. Hrál jsi někdy paintball? Zkus běžet sstřílet, učitě toho hodně trefíš (a to tam ještě nekope) to samé platí o skákání což jsem na CoD nesnášel. Nějaká lamka vyskočí zpoza rohu máš smůlu, protože má 80 000 FPS a ty jen průměrnou sestavu (plus asi hodně hodin a je „skill“)
          A logickým vyustěním je, že tam něběhat jak kretén, krýt se a snažit se o to aby měl suppresion (ve válce taky nevystrčíš hlavu, když nad tebou lítaj kulky)
          Pokud se ti BF3 nelíbí nikdo ti h onenutí a můžeš hrát třeba Quakea nebo CSko.

          Nejraději hraju HC mod, kde nemáš ani crosshair, ani HP bar ani bar s municí. ve vozidlech se nemůžeš dát do 3 osoby a taky nevidíš hráče přes celou mapu, rptoože and sebou nemaj ty trapný trojuhelníčky, pokaždý když vystřelej. Vozidla se ti automarticky neopravujou, automaticky se ti nedobýjí HP.

          A není rpavda že zde skill neuplatníš – jen t onesmíš hrát jako CoD, to pak nemáš šanci. Chce to hrát v týmu .podporovat se a krýt se a ne běhat jak splašenej zajíc a kropit všechno a všude.
          Jsem docela rád že to takhle je. Protože jinak by z toho byla, alespoň pro mě, nezáživná a hlavně nudná hra, kde nejlepší je ten co má nahráno tisíce hodin.

        • StixxyCZ (eXp)Stixxy napsal:

          @pnpPrase: LoL a to říkáš Spiritovy? Jo 😀 😀 😀 😀 😀 Myslím, že ten ví mnohem více, co je BFko, než kdy ty budeš. A přesně o to mluvil, děti a mainstream chtějí realitu. Tak se nechte naverbovat. My chceme hru, která má dobrou hratelnost 😉

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          @pnpPrase: 😀 😀 😀 😀 Tvl, to myslíš vážne s tým poučovaním? Sa pozri na svoje stats, tisis killov s usasom, 940 s lamometom, biedne KD a ešte biednejšie SPM a ideš tu poučovať spirita, no tvl. 😀 😀 😀

        • StixxyCZ (eXp)Stixxy napsal:

          @CoBain_SK: Tak to je zabité úplně nejvíc 😀

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          @Stixxy: hh, chlalanisko sa trochu sekol, no. 😀 😀

        • @pnpPrase: ano a když se na to BÉ EF TŘI potřebuje skill proto si vemem tu zbraň na kterou je skill potřeba nejvíc, ah třeba taková M320.
          jestli chceš vidět jak vypadá BFko který je o skillu tak si zahraj 1942 a dvojku. to jsou hry o individuálním skillu a o schopnosti umět spolupracovat s týmem.
          hrát hardcore? á je tu ta realita jupíííí! bohužel bc2 a bf3 komunita je tak zkažená že hardcore je prolezlej sniperema. to je kámen úrazu hardcorů.
          a když to tolik přirovnáváš k cod tak je vidět že si nehrál nikdy starší díl BFka protože BF3 je cod samo od sebe začínaje na 100% přesnosti zbraní (vyjma sniperek s ultra vesmírnym bullet dropem),neomezenym sprintu,skákání (ani to v cod neni),auto regenerace (mluvim o vanilla hře, blbost se jménem hardcore se nedá počítat),počítánim nábojů a ne zásobníků a mužu pokračovat dál
          ps. cod 1,2,4(prmod) je asi tak 5457x víc o skillu než BF3 takže nevíš o čem mluvíš
          bye

        • gauntl3t napsal:

          @(DIKTÁTOR) ePSn:
          K tejto debate o skille len tolko: zakladne Assault zbrane v BF3 davaju 25 damage, v COD 40. Croshair v COD je u tychto zbrani podstatne mensi – styl spray’n’pray byval velmi efektivny aj na stredne vzdialenosti. V BF3 musis strielat cez ADS takmer vzdy ak chces vyhrat suboj 1v1. Po poslednom patchi sa tempo hry a rychlost pohybujucich postav rapidne zvysila a tak je aim este o nieco narocnejsi. Hracom ktorí maju naslapane v BF3 cez 500 hodin a nie su schopní pre svoje EGO respektovat akceptovat pritomnost lepsich hracov ostava uz len whine na styl, alebo engine hry. Napr. suppresion ovlyvnuje vsetkych hracov rovnako, no aj tak bol predmetom nekonecneho whinu a vhodnou vyhovorkou pre vecne nespokojnych smatlakov 🙂 Tak ako aj v zivote, niekto len hlada dovod svojho failu a niekto sposob ako mu predist.
          Public na COD od MW1 = nekonecny camp v S&D koridoroch, sialene killstreaky, claymores, C4, noobtubes, auto turrets, R/C auticka :-D. Na druhej strane 48/64CQ oman, caspian, kharg a dalsie, neviem ci sa to da zrovnavat.

        • ePSn ePSn napsal:

          @(DIKTÁTOR) ePSn: cod2 2roke,cod4 3roky. celkově tedy 5let v progamingu u cod.
          ještě jednou asi si nepochotil že u cod4 píšu promod. pokud nevíš co to je tak si to mužeš zjistit vlastní cestou.
          myslím že dokážu poznat že BF neni o skillu.
          cod2 hra na aim,bez aimu si totálně v hajzlu. v bf3 si vemeš laser a jedeš si od boku.
          to tvoje stříletní od boku v cod….. ano používá se to když deš do souboje na 2,3metry na 30metrů (mám špatnej odhad na metry ve hrách) tim trefíš pěkný hov*o.
          zkus někdy nějakej cod4 SaD pub (promod!) a řekni jak cod4 neni o skillu. než budeš mít vubec nějaký lepší skore (pokud nebudeš kempit jak dě*ka) tak ti to zabere pěknou řádku hodin

          napíšeš že nevíš jestli se to dá srovnávat je to jasný že se to nedá srovnávat protože po hernim stylu se jedná o totálně rozdílny hry cod je a vždy bude na rychlou akci bf byl o pomalejší akci a taktice. bf3 je takovej mutant všeho nejhoršího kam bf mohlo spadnout

        • ePSn ePSn napsal:

          @(DIKTÁTOR) ePSn:
          chtěl jsem editnout post ale už to nešlo uložit tak tu je rozepsaný cod4
          cod4 hra o tom aby ses uměl pohybovat (abys neměl pomalý rushe,movement se učí taky dost dlouho), vědět kdy začít střílet, kdy zamířit kdy ne, kdy vytáhnout dgla (řikáš si že to sou maličkosti ale když už se nějakou dobu v tom pohybuješ tak poznáš že se jedná o maličkosti který mužou obrátit kolo a získáš to tak že budeš dlouho hrát a budeš vědět co s tou a tou zbraní zvládneš a na co máš ).je to rychlá hra sniper musí umět třeba během půl sekundovýho proskoku zjistit kolik přebíhá lidí a další max sekunda na to aby sundal snipera než sundá on jeho. cod4 je i hra o předvídavosti. dál je při zápasech o taktice mnohem víc než BF

          napíšeš že nevíš jestli se to dá srovnávat je to jasný že se to nedá srovnávat protože po hernim stylu se jedná o totálně rozdílny hry cod je a vždy bude na rychlou akci bf byl o pomalejší akci a taktice. bf3 je takovej mutant všeho nejhoršího kam bf mohlo spadnout

        • eSuba.INTEL spirit napsal:

          @gauntl3t:

          jen dodam, ze v prvni casti prispevku napises, ze „whine“ na „styl“ je neschopnost prizpusobit se viz. cast „Hracom ktorí maju naslapane… predist“

          a nasledne zkritizujes „styl“ CoD viz. „COD od MW1 = nekonecny camp v S&D koridoroch…“

        • gauntl3t napsal:

          @(DIKTÁTOR) ePSn:
          Nj, tak ale preto sa netrapim v MW3 ale si uzivam BF3. V tejto komunite mi vsak pride ze najviac whinuju prave hraci so spustou odohranych hodin.

  • cobr4in CoBain_SK napsal:

    Nj, všetky záznamy stoja sa vzhliadnutie, eEriness hrali fakt dobre, hlavne TArqu a gauntl3t to tam pekne ownili, za opačnú stratu potom spidr, ten hral fakt famózne, no je pravda, že pôvodne som čakal skôr eSubu ako víťaza. 🙂 Ale paráda aj tak, skvelé zápasy.

  • ISNY napsal:

    proč se mi tyhle videa všech sekaj???? 🙁 . Vše ostatní běží v pohodě???

  • ISNY napsal:

    jo přesně to myslím ….5 vteřin běší a 10 ne…….oprus. Už jsem myslel že je chyba jen u mě.

  • ISNY napsal:

    rychlost – 42,66 Mbps – je moc nebo málo, A přetížená server pořád už jsem to zkoušel 10x a ostatní videa mi běží v pořádku.

Napsat komentář